Інтернет-магазин вишиванок від майстрині Галини Михайлюк

Бажаєте купити вишиванку? Тоді ви там де потрібно. Увага! Діють ЗНИЖКИ на вишиванки!!!.

(068)004-89-17 з 9до 20
(099)006-08-72, (093)805-36-02_


неділю, 30 грудня 2012 р.

Відомі рівняни відзначили 50-річчя в музеї


Відомі рівняни відзначили 50-річчя в музеї.

 [+Фото]

Уже вдесяте Рівненський обласний краєзнавчий музей провів виставку "Золоте сузір’я", в рамках якої запросив до своїх стін відомих діячів Рівненщини, яким у 2012 виповнилося 50 років. Цього року ювілярів — десятеро.
Читайте також:
У виставковій залі зібралися відомі діячі культури та мистецтва, викладачі, народні умільці, фотохудожники та просто неординарні особистості.

Їхній творчий доробок був представлений на виставці у світлинах та виробах народного мистецтва. Зокрема, значну частину експозиції зайняли світлини фотохудожника Анатолія Мізерного, який не лише представив тут власні роботи, а й став автором світлин інших ювілярів.

У Рівному вперше покажуть фото з 50 країн!

Представили тут й оригінальні керамічні витвори скульптора Леоніда Гринбокого, які стали й експонатами виставки, й подарунками для ювілярів.

Одна ювілярок-2012 — народна майстриня Лариса Червоній. Вона представила свої вишиванки й зазначила, що не уявляє свого життя без творчості.



— Моє життя розділилося на два періоди — до і після, — розповіла майстриня, вдова загиблого екс-губернатора Рівненщини Василя Червонія Лариса Червоній. — У мене було яскраве, цікаве та різноманітне життя, а тепер воно стало менш яскравим. Але я знаходжу втіху у вишивці.

Лариса Червоній через вишивку передає свої емоції, почуття та роздуми

Лариса Червоній зазначила: про те, що у гардеробі є вишиванка, варто згадувати не лише на свята, а й носити її як повсякденний одяг.

Цікаві моменти з життя пригадав ювіляр-2012 Володимир Петрів.



— Коли я був маленький, то мене навчали називати батьків на "ви", — сказав директор Рівненського обласного музично-драматичного театру Володимир Петрів. — Одного разу я попросив у моєї бабусі сірників, щоб підпалити скирду сіна. Так прямо і сказав. Вона ж, не до кінця зрозумівши мої наміри, відповіла, що сіно сире й не загориться. Але… Так я спалив не лише сіно, а й сусідський сарай разом із курми. Тато хотів мене покарати, а я кажу: "Не бийте, тату!" Тоді тато сказав: "Ти звертаєшся до мене на "ви", але вчинки робиш на "ти". З того часу я намагаюся чинити так, щоб було навпаки.

Ще одним ювіляром-2012 став засновник "ОГО" Віктор Данилов. На виставці була представлена унікальна колекція монет з 50 країн світу та світлини, зроблені Віктором Євгеновичем під час подорожей.



— Я не вмію ліпити, вишивати чи малювати, — говорить засновник "ОГО" Віктор Данилов. — Тут є люди набагато більш талановиті. Я збирав монети й навіть ніколи не думав, що це може бути комусь цікаво. Але мені запропонували зробити цю виставку, вийшло досить цікаво. Як виявилось, я й фотографувати трохи вмію, що підтверджує фотограф Олександр Харват.

У Рівному презентували колекцію з тисячі монет зі 183 країн світу [+Фото]

Загалом у музеї відзначили десятьох ювілярів.



Всі ювіляри:
Тетяна Васечко — заслужений працівник культури України, керівник зразкового дитячого фольклорного колективу "Намисто" ( с. Городок Рівненського району).

Віктор Данилов — директор ТОВ фірма "Марк", засновник "ОГО", член Національної спілки журналістів України.

Леонід Гринбокий — скульптор, викладач Рівненської дитячої художньої школи.

Анатолій Мізерний — фотохудожник, член Національної спілки журналістів України, Лауреат обласної літературно-мистецької премії імені Бориса Тена (1990).

Володимир Петрів — директор-художній керівник Рівненського обласного академічного українського музично-драматичного театру, лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка, народний артист України.

Тетяна Свєнтах — викладач-методист Рівненського музичного училища РДГУ, керівник капели бандуристів, заслужений діяч мистецтв України.

Ігор Федоров — викладач Рівненського музичного училища, художній керівник та диригент оркестру народної музики "Древляни".

Рівненські сестри-близнята вишивають сучасні сорочки

Лариса Червоній — майстриня-вишивальниця.

Євген Цимбалюк — письменник, журналіст, краєзнавець, заслужений журналіст України.

Віктор Янчук — актор Рівненського облмуздрамтеатру, заслужений артист України.

Як зазначила ініціатор "Золотого сузір’я" Галина Данильчук, з кожним роком іменинників стає все більше, й колишні ювіляри уже стали добрими друзями музею.

Немає коментарів:

Дописати коментар